Bir logonun işletmenizi her yerde temsil etmesi amaçlanır.

Eğer varsa, web sitenizde, kartvizitlerinizde ve vitrininizde görünmelidir.

Logonuz ayrıca e-kitaplar, e-postalar, el ilanları ve broşürler,
sosyal medya içeriği ve ortak girişimler ve ortaklıklara yönelik
tanıtım materyalleri dahil tüm pazarlama materyallerinde de görünmelidir.

Bu; logonuzun büyük veya küçük, renkli veya siyah beyaz,
tek renkli veya birden fazla renkte görünecek kadar çok yönlü olması
ve yine de tutarlı bir şekilde tanınabilmesi gerektiği anlamına gelir.

İşte bir test: Logonuzu parlak desenli bir kartvizit üzerine
tek renkli olarak yerleştirebilir misiniz ?

Eğer görüntü hoş değil ise çizim tahtasına beraber geri dönelim 🙂